Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Blyant
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Pensel
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Blyant
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Pensel
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., Blyant og pensel, kolloreret (akvarel) og På bagsiden ses et stempel med påskriften: Kungl Byggnadsstyrrelsen - 3/61958
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., På bagsiden ses en lignende skitse. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., På bagsiden ses en blyantsskitse. og Blyant og pensel, kolloreret (akvarel)
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Blyant og pensel, kolloreret (akvarel)
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., På bagsiden ses en blyants-tegning og Blyant og pensel, kolloreret (akvarel)
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., På bagsiden ses en blyantsskitse af en anden person. og Blyant og pensel, kolloreret (akvarel)
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch og pensel
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., På bagsiden ses en tusch-tegning forestillende en lille dreng i fint tøj. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet., Tusch og Bagside til db_eiler_krag_00005
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Tusch
Til højre en tegning af en arbejde mand og til venstre en tegning af en mand der slapper af med at læse dagens avis., Tusch og På bagsiden ses to skitsetegninger af et kyssende par.
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet.
Skitser til det berømte portræt af Aksel Larsen fra 1964. Eiler Krag fulgte Aksel Larsen til mange møder for at lave skitser som forarbejde til maleriet. og Blyant og pensel, kolloreret (akvarel)
Mand på bænk iagtager kvinde med børn., Tusch, pen og På bagsiden anes en akvareltegning forstillende to kvinder og to mænd. Den ene kvinde ligger på en briks og den ene mand læner sig ind over hende. Påskrift under tegningen: Han løsnede hendes bluse.. - Kap 10
En mand og en ung kvinde holder om hinanden., Bagside til db_eiler_krag_00032, Muligvis tegnet til Palle Laurings Danmarkshistorie i Billedbladet, Redaktionens stempel: 04.02.1977 og Tuschpen og pensel
En ældre kvinde læser højt for to personer., Påskrift på bagsiden: 18 Fru Gyllenborg, Muligvis tegnet til Palle Laurings Danmarkshistorie i Billedbladet, Redaktionens stempel: 07.01.1977 og Pensel
En mand skriver med pen, i baggrunden ses en ung kvinde., Muligvis tegnet til Palle Laurings Danmarkshistorie i Billedbladet, Redaktionens stempel: 28.01.1977 og Tuschpen og pensel
To mænd holder en ældre kvinde fast. Mange personer ser til. Tegningen skildrer sandsynligvis den dag Maren Splids blev brændt på bålet i Galgebakkerne ved Ribe., Påskrift på bagsiden: 17 Maren Spiids, Muligvis tegnet til Palle Laurings Danmarkshistorie i Billedbladet, Redaktionens stempel: 04.02.1977 og Tuschpen og pensel
Påskrift på bagsiden: 9 Sophie af Mecklenburg, Muligvis tegnet til Palle Laurings Danmarkshistorie i Billedbladet, Redaktionens stempel: 14.01.1977, Pensel og På bagsiden ses en overstreget akvareltegning af en mand.